söndag 12 april 2009

Hur mycket stolthet har Du råd med?

Stolthet?
Hur så?
Vem vet?

Inte Rebecka i alla fall. Och det har jag skrivit en bok om.
Här tänkte jag skriva om hur den kom till, vad jag gillar att läsa, vad jag gillar att skriva, vad jag gillar att ligga i vårsolen och fantisera om...

Är stolthet något man känner?
Är stolthet något man äger?
Är stolthet något man kan sälja eller köpa?
Är stolthet att inse sitt värde eller att sätta ett pris?

Titta in på förlaget, trombone.se för att läsa mera om boken och göra din (för)beställning.
Någon gång i maj hoppas jag att den ska vara tryckt och klar.

Vad är stolthet för Dig, eller... vad är Du stolt över?

Hörs då ; )
EMMA

1 kommentar:

  1. Den här boken verkar bra. Ska jag absolut köpa. Menar du att du ska ges ut på Trombone? Det är ju sveriges hetaste bokförlag! Grattis!

    SvaraRadera