tisdag 16 februari 2010

Tidningen Hälsa nr 3 - jag är med! Not...

Om nu allt blir som planerat ska det finnas en intervju med mig i Tidningen hälsa nr 3 som utkommer i slutet av månaden.

Fast inget blir riktigt som planerat ; ) Det blir i nr 5 i maj... hoppas jag.

Då skulle jag naturligtvis vilja skriva en massa intressanta saker här som har med artikeln att göra, men tyvärr blir det lite senare...

I morgon ska jag operera min axel och det är väldigt bra för nu har jag väldigt ont. Men det blir allt att vila från datorsittande också (ett tag...).

En sak vill jag skriva i alla fall om det svåra att inte vilja leva.
Jag tror inte på att leva för någon annan. Därför lever jag inte för barnet - men jag lever ändå på grund av att han lever.

Det är stor skillnad på att ha en anledning att lyfta telefonluren och ringa efter hjälp och att inte ha det.

"så mycket stolthet man har råd med" kan Du köpa via förlaget på www.trombone.se

Och nu kommer våren...

/Emma

3 kommentarer:

  1. Lycka till med operationen!

    SvaraRadera
  2. Det var från mig! kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Tack. Gick ju sådär... tålamod. Kram E

    SvaraRadera